Четвер, 02.05.2024, 10:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2017 » Січень » 3 » Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області пророботу зі зверненнями громадян у ІV кварталі 2016 року та 2016 році
09:25
Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області пророботу зі зверненнями громадян у ІV кварталі 2016 року та 2016 році

Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області пророботу зі зверненнями громадян у ІV кварталі 2016 року та 2016 році

 

          У ІV кварталі 2016 року у відділі узято на облік 17 звернень громадян: 9 усних (під час особистого прийому, роботи телефону гарячої лінії, виїзних днів прийому) і 8 письмових. Це на 1 звернення менше, ніж у ІІІ кварталі 2016 р. Порівняно з аналогічним періодом 2015 року кількість звернень зросла на 3.

Серед тематики звернень громадян:

  1. працевлаштування;

  2. конфліктні ситуації в ході навчально-виховного процесу;

  3. безпека життя учнів;

  4. забезпечення безкоштовним харчуванням дітей;

  5. якість харчування дітей;

 

     Позитивно вирішено 10 із 17 звернень, що складає 59 % від загальної кількості звернень.Надано 6 роз’ яснень. Не знайдено вирішення 2 питань.

 На телефон гарячої лінії надійшло 2 звернення, було організовано 3 виїзні дні прийому начальника міськвоОрешкіна В.М. у закладах освіти міста, під час яких    надійшло 5звернень.

     У відділі здійснюється постійний моніторинг роботи навчальних закладів міста зі зверненнями громадян,  щоквартально підбиваються підсумки такої роботи. Аналізується ведення книг обліку звернень у ході атестації навчальних закладів, під час виїзних днів прийому громадян та консультацій керівників. Проведено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян у ЗОШ № 2, 13, 1 інструктивно-методичну нараду з керівниками ДНЗ міста 23.12.2016 з питань організації та ведення роботи зі зверненнями громадян.

 Всього протягом 2016 року у відділі було зареєстровано 66 звернень, більшість із яких  в усній формі (40 звернень), громадяни мали змогу реалізувати своє право на звернення до органів влади у традиційний спосіб, а також за телефоном «гарячої лінії» та під час виїзних днів прийому начальника. Протягом року позитивно вирішено 41 звернення, що становить 62 % від їх загальної кількості.

Отже, робота зі зверненнями громадян у міському відділі освіти ведеться відповідно до вимог чинного законодавства, завдання на 2017 рік -  запровадження роботи телефону довіри, застосування практики розгляду звернень громадян постійною комісією.

 

Підготувала О.В.Юхименко

 

Переглядів: 356 | Додав: operatorevm | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz