Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » 2017 » Січень » 3 » Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області пророботу зі зверненнями громадян у ІV кварталі 2016 року та 2016 році
09:25 Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області пророботу зі зверненнями громадян у ІV кварталі 2016 року та 2016 році |
Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області пророботу зі зверненнями громадян у ІV кварталі 2016 року та 2016 році
У ІV кварталі 2016 року у відділі узято на облік 17 звернень громадян: 9 усних (під час особистого прийому, роботи телефону гарячої лінії, виїзних днів прийому) і 8 письмових. Це на 1 звернення менше, ніж у ІІІ кварталі 2016 р. Порівняно з аналогічним періодом 2015 року кількість звернень зросла на 3.
Серед тематики звернень громадян:
-
працевлаштування;
-
конфліктні ситуації в ході навчально-виховного процесу;
-
безпека життя учнів;
-
забезпечення безкоштовним харчуванням дітей;
-
якість харчування дітей;
Позитивно вирішено 10 із 17 звернень, що складає 59 % від загальної кількості звернень.Надано 6 роз’ яснень. Не знайдено вирішення 2 питань.
На телефон гарячої лінії надійшло 2 звернення, було організовано 3 виїзні дні прийому начальника міськвоОрешкіна В.М. у закладах освіти міста, під час яких надійшло 5звернень.
У відділі здійснюється постійний моніторинг роботи навчальних закладів міста зі зверненнями громадян, щоквартально підбиваються підсумки такої роботи. Аналізується ведення книг обліку звернень у ході атестації навчальних закладів, під час виїзних днів прийому громадян та консультацій керівників. Проведено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян у ЗОШ № 2, 13, 1 інструктивно-методичну нараду з керівниками ДНЗ міста 23.12.2016 з питань організації та ведення роботи зі зверненнями громадян.
Всього протягом 2016 року у відділі було зареєстровано 66 звернень, більшість із яких в усній формі (40 звернень), громадяни мали змогу реалізувати своє право на звернення до органів влади у традиційний спосіб, а також за телефоном «гарячої лінії» та під час виїзних днів прийому начальника. Протягом року позитивно вирішено 41 звернення, що становить 62 % від їх загальної кількості.
Отже, робота зі зверненнями громадян у міському відділі освіти ведеться відповідно до вимог чинного законодавства, завдання на 2017 рік - запровадження роботи телефону довіри, застосування практики розгляду звернень громадян постійною комісією.
Підготувала О.В.Юхименко
|
Переглядів: 356 |
Додав: operatorevm
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Календар
« Січень 2017 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| | |