Неділя, 05.05.2024, 14:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2018 » Січень » 19 » Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у ІV кварталі 2017 року
07:17
Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у ІV кварталі 2017 року

Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у ІV кварталі 2017 року

 

          У ІV кварталі 2017 року у відділі узято на облік 28 звернень громадян: 7 усних (під час особистого прийому, роботи телефону гарячої лінії, виїзних днів прийому) і 21 письмових. Це на 13 звернень більше, ніж у ІII кварталі 2017 р. Порівняно з аналогічним періодом 2016 року кількість звернень зросла на 11.

Серед тематики звернень громадян:

  1. працевлаштування;
  2. незгода батьків дітей, які ходять до ДНЗ № 2, із припиненням діяльності садка;
  3. незгода із перепрофілюванням  школи – інтернату;
  4. введення карантину в закладах освіти;
  5. безкоштовне харчування;
  6. опалення в ЗОШ № 17;
  7. видача довідок про періоди роботи або поновлення документів;
  8. конфліктні ситуації в ході навчально-виховного процесу.

     Позитивно вирішено 13  із 28 звернень, що складає 46 % від загальної кількості звернень. Надано 15 роз’яснень.

     На телефон гарячої лінії надійшло 1 звернення, було організовано 3 виїзні дні прийому начальника міськво Орешкіна В.М. у закладах освіти міста, під час яких надійшло 1 звернення.

     У відділі здійснюється постійний моніторинг роботи навчальних закладів міста зі зверненнями громадян,  щоквартально підбиваються підсумки такої роботи. Аналізується ведення книг обліку звернень у ході атестації навчальних закладів, під час виїзних днів прийому громадян та консультацій керівників.

Всього протягом 2017 року у відділі було зареєстровано 82 звернення, більшість із яких  в усній формі (38 звернень), громадяни мали змогу реалізувати своє право на звернення до органів влади у традиційний спосіб, а також за телефоном «гарячої лінії» та під час виїзних днів прийому начальника. Протягом року позитивно вирішено 36 звернення, що становить 44% від їх загальної кількості.

Отже, робота зі зверненнями громадян у міському управлінні освіти ведеться відповідно до вимог чинного законодавства, завдання на 2018 рік -  запровадження роботи телефону довіри, застосування практики розгляду звернень громадян постійною комісією.

 

 

Підготувала О.В.Юхименко

 

Переглядів: 281 | Додав: operatorevm | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz