П`ятниця, 29.03.2024, 07:55
Вітаю Вас Гість | RSS

Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Жовтень » 6 » Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у ІІІ кварталі 2016 року
09:01
Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у ІІІ кварталі 2016 року

Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у ІІІ кварталі 2016 року

 

          У ІІІ кварталі 2016 року у відділі узято на облік 18 звернень громадян: 13 усних (під час особистого прийому, роботи телефону гарячої лінії, виїзних днів прийому) і 5письмових. Це на 3 звернення більше, ніж у ІІ кварталі 2016 р. Порівняно з аналогічним періодом 2015 року кількість звернень зросла на 2.

Розширилася тематика звернень громадян:

  1. працевлаштування;
  2. конфліктні ситуації в ході навчально-виховного процесу;
  3. влаштування дітей дошкільного та шкільного віку до навчальних закладів міста;
  4. поновлення документів про стаж;
  5. якість харчування дітей;
  6. проведення літніх ремонтів у закладах освіти міста.

Порівняно з ІІ кварталом 2016 р. серед тематики звернень громадян відсутні:

  1. збереження мережі навчальних закладів міста;
  2. пропозиції щодо покращення навчально-виховного процесу;
  3. участь у міні- проектах з облаштування територій навчальних закладів.

        Позитивно вирішено 10 із 18 звернень, що складає 55 % від загальної кількості звернень.Надано роз’ яснень-13.

 На телефон гарячої лінії надійшло 3 звернення, було організовано 3 виїзні дні прийому начальника міськвоОрешкіна В.М. у закладах освіти міста, під час яких    надійшло 1звернення.

     У відділі здійснюється постійний моніторинг роботи навчальних закладів міста зі зверненнями громадян,  щоквартально підбиваються підсумки такої роботи. Аналізується ведення книг обліку звернень у ході атестації навчальних закладів, під час виїзних днів прийому громадян та консультацій керівників.

 

Підготувала О.В.Юхименко

Переглядів: 321 | Додав: operatorevm | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Календар
«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz