Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у ІІІ кварталі 2016 року
У ІІІ кварталі 2016 року у відділі узято на облік 18 звернень громадян: 13 усних (під час особистого прийому, роботи телефону гарячої лінії, виїзних днів прийому) і 5письмових. Це на 3 звернення більше, ніж у ІІ кварталі 2016 р. Порівняно з аналогічним періодом 2015 року кількість звернень зросла на 2.
Розширилася тематика звернень громадян:
- працевлаштування;
- конфліктні ситуації в ході навчально-виховного процесу;
- влаштування дітей дошкільного та шкільного віку до навчальних закладів міста;
- поновлення документів про стаж;
- якість харчування дітей;
- проведення літніх ремонтів у закладах освіти міста.
Порівняно з ІІ кварталом 2016 р. серед тематики звернень громадян відсутні:
- збереження мережі навчальних закладів міста;
- пропозиції щодо покращення навчально-виховного процесу;
- участь у міні- проектах з облаштування територій навчальних закладів.
Позитивно вирішено 10 із 18 звернень, що складає 55 % від загальної кількості звернень.Надано роз’ яснень-13.
На телефон гарячої лінії надійшло 3 звернення, було організовано 3 виїзні дні прийому начальника міськвоОрешкіна В.М. у закладах освіти міста, під час яких надійшло 1звернення.
У відділі здійснюється постійний моніторинг роботи навчальних закладів міста зі зверненнями громадян, щоквартально підбиваються підсумки такої роботи. Аналізується ведення книг обліку звернень у ході атестації навчальних закладів, під час виїзних днів прийому громадян та консультацій керівників.
Підготувала О.В.Юхименко |