Середа, 08.05.2024, 12:11
Вітаю Вас Гість | RSS

Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2017 » Липень » 18 » Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у ІІ кварталі 2017 року
12:16
Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у ІІ кварталі 2017 року
Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у ІІ кварталі 2017 року 
 У ІІ кварталі 2017 року у відділі узято на облік 11 звернень громадян: 7 усних (під час особистого прийому, роботи телефону гарячої лінії, виїзних днів прийому) і 4 письмових. Це на 17 звернень менше, ніж у І кварталі 2017 р. Порівняно з аналогічним періодом 2016 року кількість звернень зменшилася на 5.
Серед тематики звернень громадян:
1. працевлаштування;
2. питання надання пільгового харчування дітям; 
3. облаштування спортивних майданчиків, територій дитячих садків, заміна морально застарілих меблів у дошкільних групах; 
4. дотримання санітарно-гігієнічних норм температури повітря в приміщеннях ДНЗ під час призупинення навчально-виховного процесу у звязку з погіршенням погодних умов. Позитивно вирішено 5 із 11 звернень, що складає 45 % від загальної кількості звернень (порівняно з І кварталом 2017 року показник позитивно вирішених питань зріс на 13 %). Надано 8 роз’ яснень. Через обмежений фінансовий ресурс міста залишилось нерозвязаним питання облаштування території ігрового майданчика в ДНЗ № 10.
На телефон гарячої лінії надійшло 1 звернення, було організовано 3 виїзні дні прийому начальника міськво Орешкіна В.М. у закладах освіти міста, під час яких надійшло 3 звернення.
У відділі здійснюється постійний моніторинг роботи навчальних закладів міста зі зверненнями громадян, щоквартально підбиваються підсумки такої роботи. Так, у закладах освіти у ІІ кварталі 2017 року було зареєстровано 137 звернень громадян. Аналізується ведення книг обліку звернень у ході атестації навчальних закладів, під час виїзних днів прийому громадян та консультацій керівників. Проведено перевірку стану роботи зі зверненнями громадян у ДНЗ № 10.

Підготувала О.В.Юхименко


 

Переглядів: 268 | Додав: operatorevm | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz