Звіт міського відділу освіти Торецької міської ради Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у ІІ кварталі 2016 року
У ІІ кварталі 2016 року у відділі узято на облік 15 звернень громадян: 9 усних (під час особистого прийому) і 6 письмових. Це на 1 звернення менше, ніж у І кварталі 2016 р, і на 6 більше, ніж надійшло за аналогічний період 2015 року.
Тематика звернень громадян:
- працевлаштування;
- збереження мережі навчальних закладів;
- конфліктні ситуації в ході навчально-виховного процесу;
- пропозиції щодо покращення організації навчально-виховного процесу;
- участь у міні-проектах з облаштування територій навчальних закладів міста.
Позитивно вирішено 10 із 15 звернень, що складає 67 % від загальної кількості звернень .Надано роз’ яснень-13..
Порівняно з І кварталом 2016 р зазнала змін система роботи зі зверненнями громадян: запроваджено роботу телефону гарячої лінії та виїзні дні прийому. За аналізований період пройшло 3 телефони гарячої лінії (не прийнято звернень від громадян), 3 виїзні дні прийому начальника міськвоОрешкіна В.М., під час яких прийнято 3 звернення, у тому числі 2 колективних.
У відділі здійснюється постійний моніторинг роботи навчальних закладів міста зі зверненнями громадян, щоквартально підбиваються підсумки такої роботи. Аналізується ведення книг обліку звернень у ході атестації навчальних закладів, під час виїзних днів прийому громадян та консультацій керівників. |