Звіт міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецька Донецької області про роботу зі зверненнями громадян
у ІV кварталі 2019 року
У ІV кварталі 2019 року в управлінні узято на облік 13 звернень громадян: 4 усних (під час особистого прийому, роботи телефону гарячої лінії, виїзних днів прийому) і 9 письмових. Це на 3 звернення менше ніж за попередній період - ІІІ квартал 2019 року, та на 1 менше ніж за аналогічний період 2018 року.
Серед тематики звернень громадян:
- функціонування ЗЗСО І-ІІ ступенів № 21;
- видача довідок про підтвердження періодів роботи в закладах освіти колишнім працівникам;
- конфліктні ситуації в ході освітньо-виховного процесу;
- нарахування доплати до заробітної плати працівникам закладів освіти згідно з постановою КМУ від 05.06.2019 № 708;
- прибирання учнями 8-11 класів навчальних аудиторій;
- питання безкоштовного проїзду до місця навчання дітей пільгової категорії.
Позитивно вирішено 11 із 13 звернень, що складає 85 % від загальної кількості звернень. Надано 2 роз’яснення.
Було організовано 3 виїзні дні прийому начальника міськуо Орешкіна В.М. у закладах освіти міста, під час яких надійшло 1 звернення. 1 звернення надійшло на телефон гарячої лінії при міському управлінні освіти.
Протягом звітного періоду керівники освітніх закладів міста зареєстрували 129 звернень громадян до закладів освіти.
Усі звернення розглядаються керівниками без порушення термінів розгляду, з наданням усних роз’яснень. В управлінні здійснюється постійний моніторинг ведення книг обліку звернень у закладах освіти під час виїзних днів прийому громадян та консультацій керівників.
Підготувала О.В.Юхименко
|