Звіт міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецька Донецької області про роботу зі зверненнями громадян у І кварталі 2019 року
У І кварталі 2019 року в управлінні узято на облік 14 звернень громадян: 5 усних (під час особистого прийому, роботи телефону гарячої лінії, виїзних днів прийому) і 9 письмових. Це відповідає кількості звернень у ІV кварталі 2018 р. Порівняно з аналогічним періодом 2018 року кількість звернень зменшилась на 52 %.
Серед тематики звернень громадян:
- працевлаштування;
- надання довідок про періоди роботи у закладах освіти м.Торецька (Дзержинська);
- організація освітнього процесу та конфліктні ситуації в ході його реалізації;
- безкоштовне харчування;
- пропозиції щодо оптимізації освітнього процесу;
- нарахування батьківської плати за перебування дитини у дитсадку;
- припинення діяльності ЗЗСО ІІ-ІІІ ст.№ 1.
Позитивно вирішено 8 із 14 звернень, що складає 57 % від загальної кількості звернень. Надано 4 роз’яснення.
Було організовано 3 виїзні дні прийому начальника міськуо Орешкіна В.М. у закладах освіти міста, під час яких надійшло 1 звернення.
Протягом звітного періоду керівники освітніх закладів міста зареєстрували 124 звернення громадян до закладів освіти.
Усі звернення розглядаються керівниками без порушення термінів розгляду, з наданням усних роз’яснень. В управлінні здійснюється постійний моніторинг ведення книг обліку звернень у закладах освіти під час виїзних днів прийому громадян та консультацій керівників.
Підготувала О.В.Юхименко
|