Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » 2020 » Вересень » 3 » РЕЗОЛЮЦІЯ
|
РЕЗОЛЮЦІЯ
Онлайн-конференції «Освіта Торецька: пошук нових підходів до якісного оновлення змісту освіти в контексті європейського та культурного простору»
За результатами роботи було прийнято таку резолюцію:
- Провести необхідну роботу з імплементації Постанови Кабінету Міністрів України №672 «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників», якою затверджено Положення про Центр професійного розвитку педагогічних працівників, у напрямі підготовки стратегії, плану розвитку ЦПРПП, посадових інструкцій працівників тощо.
- Організувати роботу щодо створення команди професіоналів – працівників ЦПРПП з-поміж методистів МК, учителів-методистів, тренерів НУШ з метою виконання завдань, визначених у Положенні про ЦПРПП.
- Приділяти особливу увагу й підтримувати ініціативу закладів освіти в участі у дослідно-експериментальній роботі.
- Звернути увагу на організацію та адміністрування роботи з електронними журналами, щоденниками, сайтами з метою оптимального розподілення навантаження учасників освітнього процесу.
- Сприяти підтримці (матеріальній, психологічній) педагогічних кадрів, які опікуються обслуговуванням матеріально-технічної бази освітнього закладу освіти.
- Сприяти удосконаленню науково-методичного супроводу освітнього процесу в Новій українській школі з урахуванням досягнень та викликів навчання в період соціального дистанціювання внаслідок COVID-19.
- Керівникам закладів загальної середньої освіти:
- Продовжити роботу з розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, дотримуючись рекомендацій Державної служби якості освіти.
- Організувати роботу з педагогами щодо опанування інструментів дистанційного навчання.
- Створити умови для забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників, здійснення їх науково-методичної підтримки, супроводу реформи НУШ.
- Здійснити необхідні заходи, спрямовані на підвищення ІКТ-компетентності педагогічних кадрів з метою якісного забезпечення дистанційної освіти.
- Широко використовувати інформаційно-комунікаційні технології та їх інтеграцію з новітніми дистанційними формами, закцентувати увагу на необхідності впровадження цифрового контенту в освітній процес, поєднанні електронного та традиційного форматів здобуття освіти, пошуку найбільш оптимальних та продуктивних технологій навчання.
- Сприяти пошуку ефективних форм дистанційної освіти, упровадженню її кращих практик у закладах освіти громад.
- Продовжувати використання потенціалу педагогів задля досягнення триєдиної мети Нової української школи.
- Реалізовувати змішане навчання для розвитку ключових компетентностей учнів ХХІ століття.
- Застосовувати інноваційні технології навчання задля розвитку творчих здібностей школярів.
- Організувати роботу з підготовки вчителів, батьків і дітей до роботи в дистанційному форматі.
- Підвищувати психолого-педагогічну компетентність як педагогів, так і батьків через пошук психологічних ресурсів, якими вони можуть скористатися в процесі взаємодії з дітьми (зокрема з дітьми, які мають особливі освітні потреби, обдарованими дітьми).
- Сприяти організації дистанційної освіти для дітей дошкільного віку, забезпечивши принцип доступності та безперервності. Активізувати педагогів до участі у роботі обласної онлайн – школи «Дошколярик – онлайн».
- Сприяти проведенню заходів, спрямованих на залучення дітей до участі у житті суспільства, реалізацію проєктів національно-патріотичного виховання.
- Створити умови для успішної взаємодії закладів освіти, закладів позашкільної освіти, закладів культури з дитячими громадськими організаціями, формування нового типу партнерства.
- Сприяти створенню безпечного психологічного середовища через впровадження інтерактивних методів та технологій.
|
Переглядів: 189 |
Додав: operatorevm
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
| | |