П`ятниця, 03.05.2024, 14:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області

Меню сайту
Категорії розділу
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Накази

Про забезпечення протиепідемічних заходів
09.09.2020, 09:56

УКРАЇНА

ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ

МІСТА ТОРЕЦЬК  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ  ОСВІТИ

Н А К А З

 

№ 112  від 01.09.2020

Про забезпечення протиепідемічних

заходів в закладах позашкільної

освіти міста Торецька

у 2020-2021 навчальному році

            На виконання Закону України «Про позашкільну освіту», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)», рекомендацій щодо організації роботи закладів позашкільної освіти у 2020-2021 навчальному році, викладених у листах Міністерства освіти і науки України від 28.08.2020 № 6/1054-20, від 29.07.2020 № 1/9-406 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах адаптивного карантину», відповідно до Положення про позашкільний навчальний заклад, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) серед учасників освітнього процесу

Н А К А З У Ю :

1. Розпочати роботу гуртків та секцій закладів позашкільної освіти міста з 01.09.2020.

2. Покласти на керівників закладів позашкільної освіти міста персональну відповідальність за організацію та виконання Протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 (далі – Протиепідемічні заходи).

3. Керівникам закладів позашкільної освіти:

3.1. Здійснювати щоденний контроль за виконанням Протиепідемічних заходів.

3.2.Забезпечити:

- безперебійне водо-, електро-, газо- та теплопостачання закладів освіти;

-здійснення прибирання усіх навчальних приміщень та прилеглої території закладу (дезінфекція поверхонь, перевірка вікон щодо забезпечення наскрізного та кутового провітрювання, відкриття та дезінфікування жалюзійних решіток на отворах вентиляційної системи, фільтрів кондиціонерів);

- розроблення та затвердження рішенням педагогічної ради тимчасового порядку організації освітнього процесу в закладі на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19), передбачивши гнучку структуру навчального року, можливість внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації;

- проведення роз’яснювальної роботи, інструктажів з педагогічними працівниками, обслуговуючим персоналом, вихованцями та їх батьками щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів, індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або вихованців, щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації;

-інформування працівників закладу, вихованців, батьків або інших законних представників дитини про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби;

- розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю;

- проведення призначеним працівником щоденної термометрії безконтактними термометрами працівників та вихованців закладу;

- опитування педагогічними працівниками учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби перед початком занять;

- допуск до роботи персоналу закладів освіти за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, у тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром;

- вхід до приміщень, а також пересування приміщеннями закладу при наявності захисної маски або респіратора, окрім учнів 1-4 класів;

  • наявність для всіх працівників закладу засобів індивідуального захисту із розрахунку 1 маска на 3 години роботи із обов’язковим запасом на 5 робочих днів;
  • недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2 ℃;
  • організацію на всіх входах до закладу місць для обробки рук антисептичними засобами, позначених яскравими вказівниками про правила та необхідність дезінфекції рук;
  • виокремлення та обладнання спеціального приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу в разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури;
  • розробку алгоритмів дій на випадок надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед вихованців та працівників закладу освіти;
  • розроблення маршрутів руху вихованців (задіюються всі можливі входи в приміщення закладу) та  гнучкого графіку, за яким відбувається допуск вихованців до закладу для дотримання соціального дистанціювання, мінімізації контакту з іншими особами;
  • визначення різного початку та закінчення занять  для різних груп та секцій;
  • за можливості проведення занять на відкритому повітрі;
  • провітрювання приміщень для занять гуртків після кожного навчального заняття впродовж 10 хвилин;
  • раціональне використання запасних виходів із закладу, розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій вихованців;
  • організацію питного режиму учасників освітнього процесу, зокрема із використанням індивідуального або одноразового посуду;
  • недопущення до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю;
  • організацію централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), паперових серветок в окремі контейнери/урни (паперові або пластикові) з кришками та поліетиленовими пакетами, що змінюються після заповнення або за графіком, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;
  • встановлення контейнерів/урн біля входу в заклад, коридорах та санвузлах у необхідній кількості в залежності від кількості відвідувачів закладу;
  • щоденну дезінфекцію контейнерів, утилізацію картонних контейнерів одноразового використання одразу після використання;
  • створення необхідних умов для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо);
  • обмеження проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад, засідань ректоратів, конкурсних комісій, конференцій трудового колективу тощо);
  •  проведення в кінці робочого дня очищення та дезінфекції поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо);

            4. Наказ  розмістити  на  офіційному  веб-сайті  міського   управління  освіти (далі міськуо)  (http://dzosvita.at.ua.).

5. Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста міського управління освіти Кузнецову О.

Начальник міського управління освіти                                              Володимир ОРЕШКІН                          

 

Виконавець:                                                                                                 Надіслано:

Кузнецова О.В.                                                                                           до справи-1

4-36-01                                                                                                         ЗПО-3

Категорія: Накази | Додав: operatorevm
Переглядів: 150 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz